انجمن زرتشتیان تهران و گروه انجمنی مدیریت آدریان تهران از همراهان آدریان تهران، در یک نشست کاری سپاسگزاری کردند.
در این نشست که روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، از ساعت ۱۱ بامداد در سالن نشست های انجمن زرتشتیان تهران برگزار شد، همراهان آدریان تهران، به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
همچنین برخی پیشنهادهای خود را برای بهتر شدن برنامههای بازدید نوروزی از آدریان ارائه دادند.
و هموندان گروه انجمنی ( انجمن موبدان و انجمن زرتشتیان) مدیریت آدریان تهران نیز توضیحاتی در این باره دادند.
به گزارش روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، در این نشست که افزون بر گروه مدیریت آدریان تهران، فرنشین و تنی چند از هموندان هیات مدیره انجمن زرتشتیان تهران نیز حضور داشتند، بیان شد که پیش از نوروز به دلیل تعداد زیاد بازدید ها در ایام نوروز و عدم امکان کنترل بازدیدها، اگر همراهانی به یاری نمی آمدند، تصمیم بر بسته شدن درهای آدریان در نوروز بود.
در بخش پایانی برنامه نیز از همراهان نوروزی با اهدای لوح سپاس قدردانی و از باشندگان پذیرایی شد.
در ادامه تصاویری از این برنامه را میبینید.
.jpg)