جشن اردیبهشتگان گرامی داشته شد

جشن اردیبهشتگان و روز اردیبهشت از ماه اردیبهشت، صبح و پسین ۲ اردیبهشت ماه در آدریان تهران گرامی داشته شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، صبح این روز دانش آموزان زرتشتی مدارس فیروز بهرام و رستم آبادیان در آدریان تهران حضور یافتند و به همراهی دبیر دینی خود موبد هرمز خسرویانی، به نو کردن کشتی پرداختند. پس از آن نیز با آش از دانش‌آموزان پذیرایی شد. 

همچنین در پسین این روز به مانند دیگر روزهای اردیبهشت در آدریان تهران، با اوستاخوانی موبدان و همراهی همکیشان گرامی داشته شد. در این آیین همکیشان از ساعت ۵ پسین با حضور در آدریان تهران، با همراهی موبدان کشتی نو کردند و اوستاهای آتش نیایش و اردیبهشت یشت را خواندند. 
تصاویری از این آیین را در ادامه می بینید: