گروه پرشماری از همکیشان ساکن تهران آدینه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 5 پسین در این مکان گرد آمدند و جشن گهنبار را با موبدان سرور تاراپوروالا و هرمز خسرویانی خواندند و همازور شدند.
به گزارش روابط عمومی گردش 45، آدریان بزرگ یکی از مکان های تحت پوشش انجمن زرتشتیان تهران است که هیات اجرایی دارد و این گهنبار نیزبا تلاش هیات اجرایی آدریان بزرگ برگزار شد.
بر پایه این گزارش در این آیین گهنبار توجی، نوجوانان ۱۰ تا ۱۳ و بالای ۱۳ سال کلاس های گاتاخوانی آدریان بزرگ به استادی نگار بزرگ چمی و سرپرستی دادبه اورنگی، و با همازوری با موبدان گهنبار و همکیشان، کشتی نو کردند. در پایان آیین گهنبار با همراهی خانم خادم، پیشکسوت و کنشگر هازمان زرتشتی، از نوجوانان با قند سبز، سپاسداری شد.
در بخش دیگری نیز از تلاش های اسفندیار اختیاری نماینده ی زرتشتیان در 4 دوره ی مجلس سپاسگزاری شد و باشندگان خدمات و تلاش های ایشان را ارج نهادند. برنامه های هنری پایان بخش این آیین بود.
عکس ها از آقای فرهاد کاویانی گوهری است
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)