خانه فرهنگ و هنر مدرس جذب می‌کند

--

خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران، در راستای آموزش مهارت های هنری و فرهنگی در رده های مختلف سنی، از علاقه مندان به تدریس دعوت به همکاری کرده است.
در فراخوان منتشر شده از سوی خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران، از علاقه مندان به تدریس در هر یک از شاخه های هنری مورد تقاضا دعوت شده است تا پرسشنامه مربوط را تا حداکثر 15 اردیبهشت تکمیل کنند و به شماره واتس‌اپ واحد روابط عمومی سرکار خانم فروزش به شماره ۰۹۱۲۸۰۳۶۲۴۳ بفرستند.   در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی و پرسش در ارتباط با فرم نیز می‌توانند با ایشان تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است پس از بررسی رزومه‌های درخواستی، نسبت به گزینش افراد دارای شرایط اقدام می شود و برای مصاحبه حضوری نیز از برگزیدگان دعوت خواهد شد.


رشته‌های مورد تقاضای خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان تهران عبارتند از:
۱- موسیقی (جاز، تار، سه تار، قانون، ویولن، هنگ‌درام، صداسازی و آواز سنتی، گیتار، پیانو، بلز و فلوت، سنتور، تنبک، دف، کیبورد و...)
۲-حرکات نمایشی (حرکات موزون سنتی، محلی و شافل، اپرا، نقالی شاهنامه و...)
۳-هنرهای ترسیمی (نقاشی، نقاشی رنگ روغن، نگارگری، طراحی، کاریکاتور، عکاسی، خوشنویسی، تصویرسازی و...)
۴-هنرهای تجسمی (سفالگری، مجسمه سازی، نقاشی برجسته، رزین، کار با چوب و معرق، آینه‌کاری، خیاطی و طراحی لباس، انواع دوخت‌های سنتی (پته دوزی، زرتشتی دوزی، ژوردوزی، میکرومکرومه، گلدوزی، شماره دوزی و...)، قالی بافی، قلاب بافی، گیپوربافی، دکوراسیون و...)
۵-ادبیات ( نویسندگی، قصه‌گویی، شعر، شاهنامه‌خوانی، مثنوی‌خوانی، حافظ‌خوانی، داستان و فیلمنامه و...)
۶-هنرهای نمایشی (تئاتر، اجرای نمایشنامه، شعرخوانی، گویندگی و فن بیان و...)
۷-سینما (بازیگری، کارگردانی و...)
۸-آشپزی (غذاهای سنتی، غذاهای ملل، شیرینی پزی و...)
۹-آمیزه‌ علم و هنر (تفکر خلاق، شطرنج، مهارتهای زندگی و ...)